torsdag 16. desember 2010

Nissen Previz review

Establishing shot er nydelig syns jeg ,Anders sin modelering er enkel og superb.
vi satt sammen og tok avgjørelser på composisjonen i bilde ,eller landskaps miljø sammen.
vi brukte V-Ray for og få det beste lyset som ga oss den lune følelsen.
 dette shotetet er viktig for og establisere hvor handlingen er og vi zoomer inn på huset etter at
herskapet har dratt i bilen sin fra huset,da begynner det med handlingene inne i huset......

dette var vel det shotete vi brukte lengst tid på. lys oppsett,farger,og selve composisjonen brukte
mye tid på det er tatt hensyn til å lede øyet mest mulig og vi rammet inn det hele med noen gran trær.
Nice !!!

så var det videre jeg kunne vel egentlig tenkt meg noen av shotene hvor han ser,og oppdager katta elle der hvor han skal bort til Kjøkenet,men det ble valgt ut noen andre scener som fks zolly shotet.
-Nissen oppdager katta og er forferdet det,og iluderes av et CU (close up ,zoom in) , som vi fant inspira sjon i "Vertigo" til Hitchcock.

da jeg og Cristoffer sat sammen og rendret bildene ,fant jeg ut at det var litt platt etter animaticen og dømme
så jeg foreslo at vi tok kamera vinkelens start zoom i fra ned og så  opp mot fjeset ....
det var også litt tweeking på og få rett tids ramme på zoomen.kunne kaskje vært litt lenger ,men raskere zoom ?

jeg ser tilbake på selve oppgaven med litt delte følelser, det kunne kanskje vært directed litt anderledels og
fordeling av arbeids oppgavene kunne holdt en arbeids modell litt nærere slik de gjør det i ordentelige produksjons studioer ,med at en spesialserer seg litt mer på et fag ommeråde.
ellers har gruppa vært veldig hyggelig og jobbe i lag med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar